Hemma igen!

Så nu är jag hemma igen i stor stan har varit ute på landet under helgen för den som inte har hängt me. Hade släktträff med folk jag inte visste existerade ens, det vad jätte kul, fick man en lite större släkt då, fast det gör ju inget igentligen för det finns iget som är så underbart som att ha en stor släkt och massa vänner förstås. Tyvärr fick den ett läskigt slut som kunde ha slutat riktigt illa om vi inte hade upptäckt det i tid, det började brinna i pannrummet för förser husen med värme och varmvatten så brankåren, polisen och ambulansen fick komma och jobba lite. Det var läskigt när man insåg vilken tur vi hade som upptäckte det i tid innan det blev allt för stor brand. 
 
Som jag lovade skulle det läggas ut bilder från släktträffen här så här kommer dom:
               



image47

Min släkt som jag står närmast. (Som jag visste fanns)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0