Märsta kalaset!!!

Hej och hallå världen!!!!

hoppas allt är bra med er med mig är det bara bra lite ont i halsen det komme en förklaring på det senare men till och börja med ska jag berätta att veckan har varit bra med ensam första veckan som jag är hemma hela dagarna själv (hoppas jag får jobb snart). Jag har försökt hålla mig syselsatt hela tiden för att inte bli en dagklump som sitter i soffan och degar framför tvn och för att framför allt hålla mig borta från väggarna jag har tex städat hela lägenheten och rensat bland gamalt smink på toalleten och satt upp en säng åt ella och jörgen + att jag städade derras sovrum. Så nu har dom en fin säng med presentsnören under i sitt nystädade sovrum. 

Gårdagen tillbringade jag på resandefot hela tiden tycker jag gick ut och gick med ella och annelis hundar sen på kvällen var det Märsta kalaset som gällde det var riktigt kul såg, hörde, sjöng och dansade till Björn Rosenström (där är förklarningen till ont i halsen) 



Här är lite kort från gårdagen:
      
Jag o Ella           Björn Rosenström   Jag och Björn         Min autograf                         Björn     på        scen 



Nu ska jag göra mig klar för att jobba som funktionär på Märsta kalaset, får vi se hur kul det blir...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0