Solnedgång, roligt sällskap och motion, vad är bätter än det?

Hallå världen nu är jag precis hemkommen från en underbar promenad med Karin vi har varit ute och gått i cirka 2 timmar det är bra. Det finns inge roligare tror jag än och gå ut och gå med en gamal kompis som man har många minnen med och bara gå och prata om de helt utan något som helst mål med vart man ska gå. Super skönt.  Tack Karin för en underbar promenad det måste vi göra flera gånger innan du flyttar. här kommer lite kort från promenaden:


Karin kollar om allt sitter på plats

En kuk eller groda? välj själv

Jag fick en bh av karin som ni ser sitter perfekt även utan på sina vanliga kläder

Karin

Solnedgången

Jag och Karin

Karin

Jag

Karin

Solnedgången

Vi spelade in en massa ljud också men har tyvärr inte kommit underfund med hur man lägger in de på datan så det kanske kommer senare.

Puss och kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0