Hallå världen

Jaha då har man tänt första ljuset då... Bara tre återstår sen är det jul.... Shit va fort det går....
Igår jobbade jag på aspbackens förskola för att mitt "område" hade planeringsdag och ett barn behövde barnomsorg men det är ju bar att om barnet dyker upp också.... Respektlöst... aja fick se en ny förskola och lära mig yteligare saker så för mig gjorde det inte så mycket....

Sitter här redo och klar för att gå och jobba lite, ska bli skönt att komma tillbaka där man kan och känner allt och alla.... Fick billjeterna till Thailand nyss iiiiiii bara 47 dagar kvar.... Nu är det på riktigt..... Finns ingen återvänndo......
Thailand here we come!!!!


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0