Jaa.....

....Hade tänkt att detta skulle bli ett lättsamt och roligt inlägg om julen och dess festligheter men i stället vill jag tillägna detta inlägg till min 92 åriga farfar som just nu ligger inne på sjukhuset efter att ha haft sin fjärde hjärtinfarkt.... Han åkte in igår kväll med ambulas..... Natten har varit lugn får se vad som händer under dagen.... usch just nu mår jag piss pga detta, jag lider med alla människor som inte har fått lärt känna denna fantastiska person och kan bara glädjas med dom som har haft den turen....
Jag älskar min farfar så mycket, han är en idol för mig.... Han har varit med om så mycket under sina 92 år....


 

Farfar du finns i mina tänkar och mitt hjärta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0