Om exakt

en månad så sitter jag i taxin på väg till Arlanda för att åka till THAILAND,,,,
Längtar så mycket just nu.... 
I tisdags var jag och tog den sissta sprutan innan avfärd och den närmar sig med storm steg......

image132








Mitt fina plåster efter den sissta sprutan!!! Fint va?
------------------------>











Va på systemet idag som alla andra typ inför jul och nyår och köpte en likör med smak av sur rabarb.... Men nu är ju det stora frågan vad jag ska hitta på och göra med den.... vad kan jag blanda den med? några tisp? Kontackta mig i såna fall..

rabuuuuuuuuubbbbb ------------------>image133




Snart är det jul också på måndag närmare bestämt, mysigt.... jaaa jag får väl önska alla mina läsare en riktigt god jul om jag inte hinner skriva innan dess..... Många jul kramar och pussar till er alla från mig alla....
image135 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0