Fröken norrort?Jag?

jag var ute i går igen. Men denna gång blev det lite anorlunda jag blev övertalad att ställa upp i en tävlingsom bryggan höll i som dom kallade Fröken norrort det var riktigt kul. Efter att fått en rejäl energikick av att ha gått på "catwalken" gick jag, ella och johanna vidare till kalles kaviar (kung carl) och dansa tillsammans det blev en lyckad kväll. så alla som är i Märsta och är lediga den 17-18 augusti måste komma på finalen och heja på de fantastiska tjejerna som är med och för hoppningsvis så är även jag med där och går på scenen. kom och kolla och håll tummarna nu jag kan ju vinna 10 000 spän..........



lite bilder från går dagen:

       
jag på "catwalken"    jonna på "catwalken"
     

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0