Händelser under helgen och början av veckan!

Ja nu har det gått några dagar sen jag skrev här, sisst som jag skrev var jag på väg ut med Marika och den kväll blev mer lyckad än vad jag trodde, vi började på corner och sen gick vi vidare till bryggeriet och det var det bästa vi gjorde på hela kvällen om ni frågar mig. På bryggan träffade vi nämligen en massa kompisar som firade Johan som fylde 21 år i onsdags så det var en massa folk där både som jag kännde och lärde känna under kvällens gång en massa trevliga filurer, sen kommer en jätte gamal klasskompis och granne till mig som jag inte har pratat med på 7 år det var riktigt kul att träffa Magnus igen,så otrolig mycket att prata om, han har blivit så jäkla lång.Är det någon som kan förklara för mig hur det gick till? jag kan inte fatta det. dagen efter mådde man ju sådär lite bakis var jag faktist om jag ska vara ärlig men det gjorde inte så mycket jag mådde så bra inom mig själv av alla minnen från kvällen innan + att Ella,Karin och Lena kom hem från finland också det gjorde dagen ännu bättre. 

gårdagen tillbrigade jag tillsammans med Ella i solen på en filt i sätunaparken så skönt och bara få lite sol nu när det har varit så grått och trist de senaste veckorna. 

så nu har mamma och pappa åkt till bollnäs och kommer hem igen på fredag nångång under dagen skönt att få vara ensama och prova på att bo lite ensama nu i några dagar.

image16


Grattis johan på 21 årsdagen i efterskott



Lite bilder från i fredags 

image17

Födelsedags barnet

image18

Marika och jag
 
image19

 Magnus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0