Väntan är snart över! bara lite till.

JAAAAAA imorn kommer dom hem, minder än 24 timmar kvar åååååå jag kan knappt vänta....
Mina tjejer kommer hem från Finland. tänk att jag övelevde hela 10 dagar utan dom det trodde jag aldrig..
men nu är väntan över eller ja snart i allafall bara några timmar till.

Kvällen ska jag spendera på en pub image15 här i närheten med Marika och Micke kanske förjer me. Vi ska njuta det fina vädret som är nu för engångs skull måsta jag väl säga fan det har bara regnat hela veckan nästa och när det inte har regna så har det varit grått och trist det är fört idag som SOLEN har varit framme hela dagen....bara det inte blir för image14 framåt små timmarna....

vi kanske till och me tar en image13 om det bir för kalt..

ha en bra kväll i solen nu.


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0