Veckan som gått!

Hej välkommen till min blogg nu är jag där, där jag sa att jag inte skulle hamna men men jag känner att jag måste prova på det här också, alla andra gör ju det. Jaha mitt första inlägg kommer att handla om veckan som gått det har varit en ganska galen och lugn vecka, en blandad kompott så här kommer den:

Måndag 25 juni:
Jag skulle ha gått till arbetsförmedlingen och skrivt in mig som arbetssökande och ätit lunch men en av mina bästa kompisar och hennes mamma men då ringer telefonen 8:36 på morgonen och då är det en kolega från mitt gamla jobb som ringer och frågar om jag kan jobba och som arbetslös så tackar man ju inte nej till att få lite extra i plånboken så då jobbade jag.

Tisdag 26 juni:
Kom jag ner till arbetsförmedlingen och skriv in mig som arbetssökande. Jag fick en jätte trevlig handläggare, perfekt, precis vad jag behöver. Efter arbetsförmedlingen åt jag lunch med min mamma på en resturang i märsta centrum som heter Alanya. Är ni i Märsta måste ni bara äta där så otroligt god mat dom har där.

Onsdag 27 juni:
LÖNING!!!!!! fast denna dag blev det inte som en vanlig lönedag, istället för att vara ute och spendera en viss del av lönen tillbringade jag dagen i tvättstugan och tvättade jobbarkläderna. Det behövdes om jag säger så, så det var skönt att får det gjort.

Torsdag 28 juni
torsdan tillbrigade jag tillsammans med min mamma och min stora syster i Barkarby vi gick på IKEA och på outlet där och tittade på kälder och skor det enda jag hittade och kännde att jg unde lägga pengar på var 2 par trosor.

Fredag 29 juni:
ja vart ska jag börja räcker det med att jag säger SKUMPRATY på kung carl? Det var sjuk kul. Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord så här kommer lite bilder för jag kan inte förklara hur kul det var.




image3





   image4   
image6

som sakt en sjuk rolig kväll

Lördag 30 juni:
man var lite lagom seg denna dagen men det hindrade inte mig frår att fira min underbara farfar som fyllde 92 år den 2 juli. 
image8

Det var hela familjen ?tokig? som firade sin pappa (min farfar) i lördags alla 8 barnen var där och hans fru som han varit gift med i snart 70 år. Min farmor och farfar är mina idoler dom har varit me om så otroligt mycket och överlevt det som skulle ha dödat en annan.



image9

........Jag ärlskar er jätte massa mycket farmor och farfar........... 

image7

Söndag 1 juli
Söndagen blev lungn efter allt partajande och firande, sov nästan hela dagen.

Måndag 2 juli:
Denna dag tillbrigade jag tillsammans med min stora syster i Uppssala väldigt mysigt. vi satt och pratade om allt mellan himel och jord och lite till. Puss på dig ida du är bäst.
 
Tisdag 3 juli:
Nu är jag ältilgen av med pälsen, idag har jag vaxat benen. Jippi nu är jag fin igen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0