Vilken tisdag!!

Vilken tisdag jag har haft det första som stod på schemat idag var att åka till eurostop med ella och kolla på läppglan med lampa (hahahaha)och spgel på till henne men hon hittade inget vi hittade istället varsina svarta "fin" byxor och ella hittade en bh och jag knallgula trosor. Sen efter lunch var det dax att vara lite duktig jag, ella och karin tog oss till valsta sim och sporthall för att bränna lite fett vi styrketränade efter att ha låtit kroppen jobba så hårt va det dax för lite av koppling och det gjorde vi genom att sola solarium och bubblade så jälva skönt. Sen var det middag det belev pannkakor, gott äter det inte så ofta, och efter middan var det dax igen jag träffade karin utaför videobutiken och hyrde 3 filmer drog hem till ella och satte oss och dega framför tvn med grönsaksdipp och japan mix. Vi kunde inte sitta och smälla i oss massa godis efter att ha varit så duktiga under dan. Vi orkade bara kolla på 2 av de 3 filmerna jag och karin hyrde. Men det gör inget. Imorn ska vi alla 3 till Väsby och shoppa IGEN. jag har nu shoppat lördag,måndag och tisdag + morgondagen ajaj det är inte bra när man är arbetslös som jag fortfarande är. 

På torsdag bär det av till Västervik och släkt det ska faktist bli riktigt kul jag ska träffa massa släkitgar jag inte ens vet om kort kommer sen ska sen om det inte blir lite kort imorn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0