Är det halloween så är det!!!!

06:38 Jag ligger som bäst i sängen och sover så skönt efter att ha varit ute och slirat igen med ella och lena.... Helt plötsligt hörs ett KRACH, jag flyger upp och kollar mig omkring och ser att min gardinstång har ramlat ner helt plötsligt, mamma kommer inrusande och frågar vad det är som händer jag svarar henne att det bara var mina gardiner som ramla ner så vi tar dom sen och sover en stund till.... Senare när jag vaknar efter en timme kanske så står mamma vid fotänden och tittar mot mitt fönster och jag ser hur nästan allt som ska stå i fönstret ligger på golvet och att min fönsterbelysning är trasig..... Det visar sig sen att ett av det två fästerna som ska hålla gardinerna uppe har lossnat från väggen orsakade det hela....... Hel mysko.... Nu har vi fått i ordning på alla glasbitar och saker från golvet, men får vänta med att sätta tillbaka gardinerna för vi måste göra nya hål och självklart har syrran min borren hemma hos sig men men jag klarar mig....



Är ledig nu i 2 dagar skönt det ska bli ska nog bara ta det lugnt och försöka bli så frisk som möjligt från den här envisa förkylningen jag har åkt på sen blir det jobb igen tre dagar denna vecka känns sådär faktiskt men men jag får pengar i alla fall.....

Det spökar på halloween.....Ha det bäst tills nästa gång.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0