Hallå i vinterkyllan!!!

Jaaa nu är det snart en vecka sen jag skrev sisst, fort det går alltså fattar inte att det har gått en vecka där det har varit måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag och så idag lördag, det går alldeles för fort.... jaa den här veckan som har gått då har jag jobbat hela tiden, fått tillbaka kontackten med en gammal klasskompis till mig som jag gick tillsamans med på låg och mellanstadiet asroligt, vi ska försöka hinna me en fika här innan jul...

Kom precis hem från att ha hjälpt ella att sitta barnvakt, helmysigt ha vi haft det....
men under den tiden vi satt där så han vi me ett mysterium också vårat godis som
vi hade köpt började helt plötsligt att lukta och smaka herrparfym  efter cirka30 - 45 minuter
hel konstigt var det för ingen har ens varit i närheten av påsen med en parfymflaska...
så kunde inte riktigt förstå hur det kunde komma sig...  mysteriet är fortfarande olöst...


hmm jaa juste har ju haft det lite jobbigt och komma igång med träningen
den senaste tiden, tror det har varit pågrund av det tråkiga vädret men var
ute och gick i över en timme idag i det fina vinter vädret hel mysigt var det
dock väldigt halt där av ont på ena sidan av ryggen men men såna smällar man får ta...


Ska snart ta och krypa ner till kojs tror jag ha det så bra nu tills vi hörs igen.....

pussar och kramar till alla där ute i det vintriga sverige.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0