konstigt inlägg

Jaha nu sitter jag här och ser att dte var snart en vecka sen sist jag skrev här men den här veckan har jag jobbat onsdag, torsdag och fredag, har varit ganska kul..... sitter just nu hemma hos Ella och skriver har precis ätit middag och ska snart se på film... ella springer just nu runt i köket med en golvmopp.... vilken värdina hon e hahahaha du är rolig du ella....



Jaa vad händer mer då inte så mycket har fortfarande kvar den här envisa förkylningen är snart inne på min 3 vecka tror jag det är inte roligt längre men men blir väl frisk nångång...... idag har jag fått upp mina gardiner också....



Kommer inte på mer att skriva just nu detta belv ett konstigt inlägg ser jag nu men orkar inte fixa till ska se vart ella och golvmoppen tog vägen.....


Puss och kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0