Mys med Ella!!!

Igår var jag hemma hos ella på en mys kväll vi åt middag (fläskfilé gryta med färsk pasta, jätte gott blev det) och efter maten kollade vi på film och bunkrade upp med massa gott det blev både chips, nötter, choklad och cola... jätte mysigt var det.... men som alltid tar filmerna slut efter en stund så efter det tänkte vi båda att det skulle bli skönt att få gå och sova men inte det inte på något sätt fasnade vi framför datan och vips så var klockan helt plötsligt 02:15 och vi tittade på varandra och gäspade....
Ja inte för att det blruakr ta lång tid att gå hem från ella annars men igår eller inatt så gick det riktigt fort jag tror jag var hemma på 2 minuter.... skönt att komma hem i värmen och lägga sig under det varma duntäcket....


Idag har jag lekt med ella nästan hela dagen..... alltid lika kul.....

image120
Nu är vintern här det här kortet är taget på den första snön son kom i år den 3 november anlände den till stockholm fast försavnn efter några timmar men nu så har vi haft snö i snart 2 dagar känns ganska skönt för då vet man att resan till thailand i januari börjar närma sig med storm steg.....


 

Nää om man kanske ska ta och krypa ner i den där varma sängen ingen då har så mycket jag ska göra imorn så det blir ingen sovmorgon inte fast man är ledig men men.......




 

Pussar och kramar....


Kommentarer
Postat av: Karin

MEN DET ÄR JU INTE MYCKET SNÖ! Du ska se hur fint det är på backen här hemma i Sunderbyn =) 10grader kallt! Hääärligt!!!

2007-11-17 @ 17:01:56
URL: http://hjortronflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0