Hallå världen!!!

Jaha nu är vi där igen jag ha inte skrivit på ett bra tag nu igen, ändå sa jag till mig själv att jag ska skärpa till mig och bli bättre på att skriva här men blev det så? näää som ni kanske har märkt..... sisst jag skrev då hade jag och ella haft en fixardag hemma hos henne och jörgen, för dom ska flytta närmre mig den 20 oktober JIPPIII!!!! så vad har hänt nu då. Vi bakar tillbaka bandet lite ca 2 veckor så tar vi vecka för vecka och dag för dag så missar jag inget....

Måndag 17 september vecka 38:

jag var hemma hela dagen och hittade på en massa soj med syrran min gick ut och gick och njöt av det fina höst vädret som har börjat komma.......

Tisdag 18 september vecka 38:

Jag gjorde återbesök på arbetsförmdlingen och gjorde en ny handlingsplan....... jag hoppas att jag får jobb snart!!!!!!! Eftermiddagen spenderade jag tillsammans med ella och lilla E.... hel mysigt....

onsdag 19 september vecka38:

Onsdagen spenderade jag inne i den stora huvudstaden i vårat avlånga land tillsammans med ella och lilla E..... hel mysig dag, fint väder att race runt med barnvagn i.....

Torsdag 20 september vecka 38:

Klippte och färgade håret denna dagen blev jätte nöjd.... självklart var ella och lilla E me till frisören....

image88 
röda och ljusa slinger...

Fredag 21 oktober vecka 38:

Åter igen spenderade jag dagen tillsammans med ella och lilla E, fast idag var vi på babysim, det var en mysig upplevelse och se när de små barnen badade....

Lördag och söndag 22 och 23 september vecka 38:

Blev väldigt lugnt..... inte så mycket att skriva om.......

Ny vecka och nya tag....

Jag jobbade hela vecka 39 riktigt skönt börjar se att pengarna rullar in igen......

Det jag gjorde som var avvikande denna vecka var väl att jag vaxade benen på tisdagen så nu är jag fin igen......



Visst är det bra med almenacka ibland där man kan gå tillbaka och se vad man har gjort.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0