När katterna är borta så dansar råttan på bodet!!!!

Och den råttan är då jag...... är ensam hemma denna helgen.... då passade jag på att för engångskull ha en riktig förfest hemma hos mig.... för att sen gå vidare till krogen... det blev en lyckad kväll..... den kan inte beskrivas med ord så det är tur att det finns något som heter digitalkamera.... här kommer lite bilder från går dagen....


    
ella dansar                 jag                    ella och jag              olykor sker, jag lagar 
                                                                                                    lindas strumpbyxor
     
ella, carro och jag   ella och marre   jag och ella               jag ella och linda
    
det går het till    carro och jag            marre,linda o ella   marre och jag


image104

Och kvällens hjältinner heter Linda, Ella och Marika.... 3 fulla tjejer som förhinndrade en stor bil brand...

Bra jobbat tjejer!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka tjejer!!! De flicckerna känner jag igen (= Hittade t.o.m. med dig på kung carls hemsida.. mohaha
Snart kommer jag hem!

2007-10-01 @ 18:32:58
URL: http://hjortronflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0