100 inlägg =)

Hallå världen...

Här sitter jag i en tom lägenhet som igentligen tillhör Ella och Jörgen, men eftersom de just nu befinner sig i turkiet på semester så måste någon ta hand om deras katter vilket jag gladligen ställer upp på. det känns jätte konstigt att vara här utan Ella, men mesta konstigt måste det kännas för katterna att jag är här utan deras matte och husse. I lördags när jag kom så låg zilson på köksbordet och blängde på mig medans jag hängde upp tvätten Ella hade lämnat i tvättmaskinen och bett mig hänga upp. I natt har jag sovit här, eller ja försökt sovit i alla fall bliev inte så mycket sömn för mig i natt dels för att det kändes fel och sen att katterna hela tiden skulle gosa med mig som tur va så skulle jag inte upp och jobba i morse är hemma från jobbet idag och blir hemma imorgon också pga en dunder förkylning som jag har åkt på men på onsdag så har jag bestämt mig för att gå och jobba igen.

Idag skulle jag ha börjat en 75% tjänst på en förskola fram till sommaren så nu har jag jobb några vecker fram över det känns jätte skönt, dels för att slippa bråka med a-kassan och arbetsförmedlingen och att få lite mer rutin på mina dagar.


Nää om man kankse ska ta sig hemåt och ta hand om sin egna katt där hemma som är helt själv... Skriver snart igen..

Puss på er kompisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0