Fredag.

Jaa då var det fredag igen... Och jag är nästintill nyhem kommen hem till mig.. Det är med blandade känslor som jag är hemma... På ett sätt saknar jag ensamheten men är glad för lite sällskap ändå och något som känns jätte skönt att komma tillbaka till det är Laban och mina egna saker. Direkt efter jobbet idag så gick jag hem till Ella och Jörgens läenhet för jag tänkte jag skulle ge katterna mat och lite kärlek eftersom jag inte ska sova där i natt... Jag tänkte även att jag skulle plocka iordning alla mina saker som jag hade där och damsuga kök, hall och vardagsrum och tvätta lakan och handdukar som jag använt under veckans gång. Det hela slutade med att jag damsög och våttorkade alla golv i hela lägenheten så imorgon när Ella och Jörgen kommer hem från turkiet så kommer de anlända till en ren och fräsch lägenhet.




Nu ska jag ta och umgås med Laban lite men skriver snart igen...



Kommentarer
Postat av: Carro

Haha vilken lyx för dem:) hoppas de håller det så i framtiden oxå:)

2008-04-11 @ 19:49:42
URL: http://misscarrolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0