Hallå världen....

Denna helg har varit fylld med massa roliga saker det är därför jag inte har skrivit på länge men sisst jag skrev så fick ni ju veta att allt gick imot mig men fredagskvällen blev lyckad i allafall trots dagen. Var i kista på middag och bio med Ella, Carro och Teresa, vi käka texmex burgare och såg The eye. Hyfsad film men det finns bättre skräckisar det tro jag vi alla fyra var överens om.










Lite bilder som är tagna inne på duka där vi vilade våra fötter en stund i en otroligt skön, brun soffa.
  




Lördagen blev det handling med familjen och Ella, vi hjälpte farmor också. Senare på kvällen blev det en lite spontan  ute kväll på corner med Ella och Lena. Det var riktigt trevligt va ett tag sen man var där och så träffade vi en massa roligt folk bla. lite gammla klasskompisar och så. Blev en lyckad lördagskväll...

I morse när jag vaknade av att mamma kom in och skulle göra rent mina tangenter på datan så lös solen, jag kände direkt att jag inte ville sitta inne idag så jag messade Ella och vi bestämde oss för att ta en lunch i solen så vi tog en promenad ner till centrum och njöt av en god lunch i solskenet. Efter att vi suttid där en jätte lång stund så begav vi oss hemåt. Väl hemma fixade vi i ordning på Ella och Jörgens balkong så nu kan man sitta där ute och mysa. Kvällen har jag spenderat tillsammans med Ella och Lena i kista, det blev en massa shopping och middag.


Nu är det dax för sängen för mig eftersom det har blivit sent hela helgen och så vankas det jobb i morn igen.

Sov gott nu kompisar...

Kommentarer
Postat av: Carro

undra vem som tog de bilderna?:P

2008-04-22 @ 00:40:25
URL: http://misscarrolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0