Lördag...

snart är det dags för sängen men tänkte att jag skulle dela med mig lite av vad som har hänt denna lördag till mina trogna läsare som jag har fått fler av.



Just nu sitter Ella och Jörgen på ett flygplan på väg hem från Turkiet, jag har längtat så mycket... Men tack vare carro som har gjort mig sällskap under veckan och jobbet såklart har längtat inte blivit så farligt som jag befarade från första början. Men idag har abstinensen efter Ella varit stor. Känner att jag vill ha henne hemma nu med det samma.
image206
Saknade har och är stor idag egter dig vännen min...



Idag har det inte hänt så mycket... Mamma har fixat en massa matlåder och pappa har hjälpt farmor att handla, och så jag då jaa jag har inte gjort ett dugg känns det som, eller jaa det stämmer ju inte rikitgt va hem till Ella och Jörgen 2 gånger och fixade de sista inför deras hemkomst och gav katterna lite kärlek.




Dax att göra sig iordning för sängen nu måste ju vara pigg imorn när ella är hemma igen =) och inte det är tydligen inte bara Ella som kommer utan syster yster ska tydligen lämna uppsala för några timmars besök hos oss här hemma.

Sov gott nu kompisar....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0