Måndag...

I dag har det varit planeringsdag på jobbet. Chefen på jobbet går i pension på måndag så vi ägnde eftermiddagen med att tacka av honom genom lite spex och smörgåstårta med tillhörande pressent utdelning. Efter allt det roliga så begav vi oss till arlanda flygplats för att möta en guide som skulle ta oss alla tanter och mig på en busstur runt arlanda och jag vet det låter jätte tråkigt men det var hyfsat roligt faktist, men det kanske berode på att våran guide var rolig. Vi fick se när thaien lyfte för att ta ca 400 förväntansfulla passagerare till Bangkok. Jag ville så gärna sitta på planet där och åka med. Fan va jag längtar tillbaka.


Nu är det dags för mig att krypa till kojs eftersom det vankas jobb imorn och dår är barnen tillbaka.

Sov gott nu kompisar.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 09:49:14
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0