Mycket sol!!!!

Solen har nu lyst hela veckan och det har varit så mysigt. Jag har ägnat dagarna åt att leka med barnen på jobbet ute i solen och bara myst. Både jag och barnen har trivts bra ute på den otroligt dammiga gården.

Dagarna rullar på så otroligt fort just nu känns det som snart är det helg igen, då blir det lite festande och smyckparty hos Annelie. =)
Det kan bli en riktigt dyr söndag för mig....


Va ute med Carro och gick en stund i kvällssolen, va jätte skönt och mysigt. Vi pratade en massa och bara njöt av solens sissta strålar för denna soliga dag.




Nu är det snart dax att krypa ner till kojs undra om Laban sover hos mig i natt eller inte... Han har nämligen dissat mig flera nätter i rad nu, så vi får väl se.

Hoppas du är här för att stanna solen!!!!

Sov gott kompisar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0