Ojjjjj

Nu var det en väldigt bra tag sen sist jag bloggade dels för att jag inte har haft så mycket tid och för att blogg.se har krånglat för mig så när jag väl har haft tid så har jag inte kommit in men nu så. Jaa vad har hänt sen sist förutom att jag jobbar som en galning nu och har fått en massa dagisbaciller så är det lugnt.




Har haft Laban i över en vecka nu och det funkar hur bra som helst. Han e så snäll.

Laban under hans första vecka hos mig.


   

Han e så go!!!


I lördags blev jag sminkad av ett proffs, det var riktigt kul. Synd var att jag direkt efter gick och införskaffade en massa mat och sedan bar det hemåt för att vårstäda garderoben. Men fin blev jag i allafall. 




På lördag åker ella och jörgen till turkiet på en veckas semester, jag hade mer än gärna följt me men någon måste ju få äran att ta hand om deras katter och den stora äran har jag fått, så några dagar under nästa vecka kommer jag bosätta mig hemma hos dom för att uppfylla mina uppgifter på bästa möjliga sätt och om jag ska vara ärlig så ska jag försöka njuta av det hela att jag bor helt själv under några dagar också, ingen som bestämer över vad och när jag ska göra vad. Det ska bli riktigt skönt så på det visset längtar jag men jag vill inte att ella ska åka kommer sakna henne under den veckan hon e borta.


Nää nu är det dax att göra sig i ordning för natten eftersom det vankas jobb imorgon igen.  


Kommentarer
Postat av: Elina

men zillson o gizma e här så du behöver inte sakna mig :)

2008-04-02 @ 11:55:31
URL: http://elina86.blogg.se
Postat av: Karin

vem är du, vem är jag?
Bara så du vet så är jag kvar i Sunderbyn nästa år också :D Efter det året ska jag ta och plugga på LTU... så till Märsta kommer jag inte tillbaka på några år. Utbilningen på LTU är på 7 terminer :D Ojojoj!

2008-04-03 @ 21:07:40
URL: http://hjortronflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0