Tanketisdag

ojojoj jaa idag har jag varit hemma igen från jobbet och denna dag har jag ägnat åt att tänka och fundera en massa över en hel del saker båda om mig själv och om massa annat, både gammalt och nytt. Det började redan igår kväll då en viss person gjorde att jag började fundera mer och mer och under dagen har jag lyssnat på massa gammla låtar som jag lyssnade på under både dåliga och bra dagar. Det var riktigt skönt att få en hel dag att gå uatn att göra speciellt mycket annat än att bara funderar och tänka på allt igen utan att bli lesen, arg eller glad. Ibland måste man ha såna dagar också.




Sitter just nu hemma hos Ella och Jörgen, ska försöka spenderar natten här igen. Imorn vankas det jobb igen, ska bli roligt att komma tillbaka och träffa alla barn igen.

Puss och kram...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0