UTGÅNG som hägrar ikväll!!!!

Lördag kväll och lönings helg vem kan må dåligt då?

Just nu sitter jag här hemma hos mig med Ella, carro och micke carros kille i vardagsrummet och mår just nu väldigt bra. Vi har grillar och ätit väldrigt gott. Det har även blivit en dal goda drinkar och snart blir det utgång här i närheten. Jag kännar att det kommet bli en lyckad kväll.


Berättar mer om min lördagdag i uppsala imorn ska umgås nu med mina gäster

Puss och kram på er alla undebara läsare där ute i det soliga sverige.

Kommentarer
Postat av: Bruden i norrbotten

Själv har jag tröttnat helt på utelivet och jag saknar det inte heller! Det är dyrt, man får en annan personlighet och ofta är det bara en massa konstigt folk ute...

Nä, då ligger jag hellre på ett ligguderlag uppe i fjällen eller i skogen och filurar :D

2008-04-28 @ 21:15:17
URL: http://hjortronflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0