Veckan i bilder!!!

 
Det är inte alla som får betalt för att sola och kan göra det också på arbetstid.

 Jag och Laban myser hela tiden. 
 
  Mina inköp under lördagen. Gosedjuren är till Laban. 
  Heffaklumpen och krokofanten



I lördags var jag ute med Ella och Carro. Det var rikitgt roligt, här är lite bilder från lördagen, Tack för en trevligt kväll tjejerna mina det måste vi snart göra om. 
 
                   
  
Någon hade väldigt tråkigt i lördags och kasta omkull och sparkade på våra cyklar som vi hade med oss. Både min och Ellas cyklar gick sönder men carros cykel vart skonad från den värsta misshanden.




  




Söndagen spenderade jag hos annelie på smyckeparty, det fanns så otroligt myckt
 smycken att välja i mellan men efter mycket om och men så brstämde jag mig för 2 halsband
och ett armband.
På bilden ser ni halsband nr 1 och armbandet. Bild på det andra halsbandet kommer senare när leveransen är kommen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0