Än en gång blir det ingen uppdate för er....

Tänkte jag skulle uppdatera er lite på vad som har hänt sen sisst tills jag insåg att klockan snart är 22 och jag börjar tidigt imorn så jag får säga så här uppdaterar er imorn istället för jag måste snart krypa ner långt under täcket och sova några timmar innan det är dags att ta sig till jobbet och leka med alla barnen som kommer tillbaka från semestern.. Tänkte jag skulle ha gjort carro glad för hon har tjatat på mig att jag ska blogga länge nu men sorry måste dra ut på det tills imorn....



Dags att borsta tänderna och sova...


Sov gott...

Hörs imorn igen...

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe jag vet ju allt endå så:P men kul att läsa nåt nytt;)

2008-08-17 @ 22:40:52
URL: http://poppolina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0