Onsdag....

Jaa har varit dålig på att uppdatera igen jag vet men va fan har annat att göra ju..

KAn säga så här carro är återfunnen för er som inte visste det.. inte för att jag fick någoin respons på min efterlysning men hej skit samma..

Hon och jag har trännat, gått på bio och bara suttit i varsin soffa hemma hos henne och degat sen jag hittade henne igen...  I lördags var vi på bio och såg barnhemmet... riktigt bra skräckis.. jag hade riktigt kul där i biosalongen åt ett gäng killar som satt vid oss den ena killen som satt framför carro hoppade högt ovanför stolsittsen när det blev lite läskigt.. jag kunde inte annat än att skratta hahaha...


idag är det precis ett år sen jag började må riktigt bra.. det är för exakt ett år sen jag kunnde helt ärligt säga att "jag mår bra"  utan att känna att jag inte var helt ärlig mot mig själv...


Nää dags att krypa under täcket nu ska ju jobba imorn.. igen... har varit hemma nu 2 dagar pga förkylning men imorn börjar allvaret igen....




På lördag är det skumparty som gäller.. vilka ska me?


SOV GOTT NU KOMPISAR SÅ HÖRS VI SNART IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0