Suck!!!

Jaa nu är helgen kommen.. fredag och alla har planer utom jag eller jaa jag hade men jaa nu är jag dissad på alla håll och kanter, från allt och alla, kul... jävlar vilken rolig fredag detta är... regnat nästan hela dagen åtminstonde under den tiden jag jobbade nu har det klarnat upp på himlen och men kan skymta solen =)

Vad ska jag hitta på ikväll då i min ensamhet... fan alltså aja skitsamma inte någon idé att bli sur, kunde nästan räkna ut att jag skulle bli dissad nä inte en viss person svarade i telefonen och så men men jag skulle vilja ge tillbaka på nått sätt men jag är inte sån som person så jag kan inte... Nu har både carro och Ella roligt på annathål och säkert resten som dissar mig också, jag är ju inte bara dissad av dom utan av några till..







































Aja får väl spenderar tid med föräldrarna och laban framför tvn då..... sängen tidigt kanske???









Imorn är det skumparty som gäller ska bli riktigt kul men vi får väl se, kanske bli dissad igen fast det tror jag inte...

Ses vi i skumet imorn?

Ha en trevlig fredagskväll allihopp......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0