Nu blir carro glad på mig...UPPDATERING...

Ja då ska vi se då nu kommer den där efterlängtade uppdateringen som jag har dragit ut på så länge...


för att ni ska hänga me och för att jag inte ska glöma nått så tar jag de lite dagvis.. hoppar över de dagarna som det inte är värt att skriva om..


Vi börjar me
080808:
Den omtalade stockholmsdagen.. Det var inte bara alla stockholmars dag utan drottning Silvia hade namnsdag och Micke fyllde 23 grattis till er både ;)

Dagen började väldigt lugnt jobbade 3 timmar på eftermiddagen och kvällen tänkte jag och carro tillbringa i en varsin soffa hemma hos henne med en massa filmer, schips, cola och godis och till middag slog vi till på kina mat då ingen av oss hade varken något bättre förslag eller lust att laga nått.... Vi började titta på en film som vi slötittade på efter maten.. Helt plötsligt fick vi världens ryck och både sa de att va fan sitter vi här när alla andra är inne i stlm och firar 080808.. så vi bestämde oss för att delta i firandet också..

   


Senare på natten eller jaa morgonen tog vi nattbussen hem så man kom ju hem jävligt sent eller tidigt hur man nu ser det men men nångång måste man ju göra det också..


jaa så var det lördag och som ni kanske förstår så blev det en väldigt lugn sådan tillbringade den i carros soffa med film, chips, cola och godis...


Vecka 33.. Jobbade på förskolan där min arbetskarriär började... Blev en lugn vecka då några barn fortfarande hade semester...


Fredag 15/8
Började dagen med att vakna före både väckarklocka och radio... gick upp och tog det jätte lugnt... kom till jobbet och tänkte fan denna dag kommer bli lång 8-16:30 långtpass men så blev det inte.. vi hade 7 barn på 7 personal så det blev lugnt... Kom 2 st hetingar till jobbet och skulle byta en glasruta som några idioter haft sönder under natten. Klart man stod och dregla men man var ju tvungen att försöka göra det snyggt men det var inte lätt kan jag säga.. kvällen tillbringade jag och carro i stan.. vi satt i kungsträdgården och kollade på alla småbarn som sprang runt och fjanta sig... det hala slutade me en hamburgare och muffins på mcdonalds och sen hem..

Lördagen 16/8
Middag med ella, karin och carro (häggvik)... Tog bussen till sigtuna tog några glas vin och sen vidare till kalles för lite dans och mer att dricka.. kom hem vid 3 tiden så det blev inte så sent i allafall... ella sov över hos mig då hon inte fick sova hemma eftersom jörgen skulle jobba dagen efter så det var bara slita fram madrassen och bädda mitt i natten.... tur hon inte är så kräsen på vart hon ligger.. hon låg nämligen halvägs på min damsugare som stått inne i mitt rum sen i onsdags kväll och kom till använing senare på söndagskvällen..
Söndagen spenderade jag mamma och pappa i uppsala med att träffa ida och benny.. vi handlade och fika hemma hos dom.. hel mysigt.. regnade ju hela dagen så kvällen spenderade jag åt att städa så nu sitter jag här i ett städat rum som man kan komma in i igen hahaha...

Dagen har varit tuff massa barn som har kommit tillbaka från semestern idag så de var fullt ös hela dagen...

Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud va drogad man ser ut på den där bilden då:P

2008-08-18 @ 22:48:51
URL: http://poppolina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0