Västervik!!!

Här kommer lite bilder från helgen jag spenderade i västervik med familjen.. En mysig sommar stad som jag inte skulle kunna tänka mig att på bo på vintern...

Det var de årliga mcdagarna denna helg så vi som vanlig enligt tradition helt enkelt, stod och tittade på ca 5 - 6 tusen motorcyklar som åkte förbi oss...  Finns även ett kort på vad jag och ida trodde va den motorcykeln som vad byggd av skrot men va fel man kan ha det va en motorcykel som var från 1938 hahaha...
   

Efter att ha kollat på alla motorcyklar tog vi oss en promenad ut till Gränsö och deras gästhamn där min morbror och hans 2 kompisar låg med sin båt....
   
Tarzan och chapplin dricker mjölk ute i solen.. 2 kattungar som min moster och hennes sambo ska a som stallkatter när de blir lite äldre...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0