Borta bra men hemma e faktiskt bäst

Så där jag då var man hemma igen till vintriga sverige eller ja kom hem i natt 00:05 anlände vi till Arlanda... Men det stämmer det talsättet som brukar komma vid såna här tillfällen att "borta bra men hemma bäst"....... Även om vi har haft 2 underbara veckor så känns det jätte skönt att få komma hem.....  Jag känner mig ganska mörbultad i både kropp och topp (huvudet) ganska förvirrande är det när man är van att klockan just nu brukar vara 23:13... Kroppen är fortfarande inställd på thailändstid och det kommer den nog vara ett tag till.....

Idag har varit ner till arbetsförmedlingen och bråkat lite till med dom.... Riktiga nötter det där, fan hela tiden något som strular men men på vägen ner till arbetsförmedlingen kännde jag mig ganska uttittad från folk man mötte och bilar som körde förbi.... Men det blir väl så när man är så här brun i februarimånad i Sverige....

Ikväll blir det lugnt och sängen tidigt....

Bilder kommer vid ett senare tillfälle.....

Hej hopp.........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0