Duktiga jag...

Så då vad man klar för att jobba några timmar då... är förvånad över mig själv idag jag har hunnit me så mycket fast klockan bara är snart 12...

  • En promenad på 1,5 timme.
  • Tvättat en maskin med tvätt och hängt det.
  • Duschat och tvättat håret.
  • Lagat och ätit lunch.

Allt detta har jag hunnit med att göra utan som hellst stress... Hur skönt som helst... jaa som sagt ska gå och jobba om en halvtimme ska bli ganska skönt att få göra nått annat än komma på en massa saker som gör att dagen går snabbare... nog för att det bara är 3,5 timme som jag ska jobba så känns det riktigt skönt....

nää om jag ska ta och borsta tänderna nu då så man luktar lite gott.....

Simma lugnt kompisar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0