Fredag

Så nu nu var en arbetsvecka över och nu sitter jag här hemma hos carro och dricker ett ganska varmt vin *usch* men det går ner ändå... både igår och idag har jobbat mer än vad som var planerat från början men det gör inte mig nått det kommer säga klirr i kassan för mig inte helt fel...

ella har namnget en cider nu med namnet Åke.... hahahaha hon är som hon är...

nu ska jag nog avsluta detta inlägg eftersom detta blir ganska sulligt...

har fått korten från koren från luleå idag lägger upp dom senare

puss på nosen ha en super trevlig fredagskväll....

Kommentarer
Postat av: Jag

har fått korten från Ella från luleå idag lägger upp dom senare ska det stå

2008-03-01 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0