Helgen

ojojoj nu efter nästan 2 timmars slit är dom borta, plastnaglarna är borta... känns lite konstig men skönt på ett sätt.. har inte råd just nu att ha kvar dom kankse sätter på nya sen när jag fått ett jobb eller bättre ekonomi, men tills dess så ska jag ha mina egna....



Igår blev det bio med Ella och så fick vi me carro också... vi såg filmen "Juno" som handlar om en 16årig tjej som blir gravid och bestämmer sig för att adoptera bort barnet direkt efter födseln.... Filmen var så där ganska förutsägbar men början var otroligt rolig dock inte på filmen... okej ska betätta vad som hände... Efter att ha ätit mat och kollat lite i butikerna så var det dax för oss att ta oss till salongen vi går in och går förbi massa ingångar till olika salonger, vi skulle till den som nästan var längst bort salong 7.... efter att ha gått förbi salong 5:s dörr så sägger ella: "Tänk om vi skulle gå in och sätta oss här i salong 5 och se vad det är för film där"... alla börjar skratta, leka med idéen och tänka tanken att ingen skulle ju upptäcka att vi gått fel..... vi går in och sätter oss till rätta längst upp i högra hörnet av biosalongen, gosar till det riktigt ordentligt... Så börjar nått vi tror är reklam för en kommande film, vi sitter alla 3 och väntar på att "coming soon" ska dyka upp men det gör den inte utan filmen fortsätter att gå och vi inser att det är nått som är fel men ingen annan reagerar  på det.... ella tar upp sin biljett och jag kollar efter och ser att vi ska sitta i salong 5 inte 7 vi hade kollat på rad nummret som var rad 7... så det var bara att rasa sig upp och ta sig till rätt biosalong... hahahahaha ojojoj va vi skrattade när vi kom fram... och när jag kom på vad ella tidigare hade sagt om att vi skulle gå in i salong 5 och skulle berätta det för ella och carro så jaa ni förstår säkert själva ganska mycket fniter vart det.... 













Nu ska jag ta och klä på mig lite kläder och ge mig ut i solen och kylan för en promenad..... 

Simma lugnt kompisar...  
Tänk på att isen är tunn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0