Så var det måndag igen...

Jaa måndag jaa den har jag spenderat tillsamans med ella som vanligt. Vi åt lunch tillsamans senare begav vi oss till Eurostop för att få tiden att gå, vilket den gjode ganska sakta. Men nu sitter jag här och väntar på att pappsen är klar med maten, sen blir det nog en promenad ikväll igen, var ute och gick/joggade igår såå jäkla skönt men har sån träningsvärk i rumpan idag men men det är de värt.


Helgen har varit lugn och fridfull inga större saker här inte, begravningen i fredags tog på mig rejällt så orkade inte med så mycket, men det var samtidigt skönt att få ta det lugnt och känna sig hemma efter resan och så.


Imorn blir det ett besök hos frisören för lite förnyelse och kista med ella och hennes mamma, ska bli roligt har inte träffat henne på ett tag nu. Lovar att lägga upp kort sen.


Nu börjar det lukta gott från köket så snart är det mat, gott......

PUSS på nosen





Kommentarer
Postat av: Karin

Ååh. tänker du börja jogga på riktigt ute? Hur var det då förutom träningsvärken? Du får inte sluta nu... fortsätt jogga.. skönt, men det är piss när man inte har hunnit bli uppvärmd!
Jag ska faktikst jogga i morgon, skidåkning på onsdag, spinning+simning på torsdagen, skidåkning på fredagen och sen antingen skidor eller jogging på helgen...
..så var det måndag igeon och allt börjar om...

Snaaaaaaaaaart kommer ni hit!

2008-02-11 @ 18:16:07
URL: http://hjortronflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0