Thailand

Krabi ao nang 18:59


Hej allesammans igen

hoppas ni mar bra.....


jag ar fortfarnade kvar i thailand, ett tag till, pa mandag bar det hem at :( vill inte riktigt men visst saknar jag sverige lite, mitt i allt, alla saker som luktar min egna doft...... men kommer sakna varmen, solen och alla kompisarna man har fatt har nere......

har inte skrivit pa ett tag nu men har ar en kortfattad summrering av dagarna som gatt.....


mandag: Jag och ella tog oss en taxi till krabi town for att shoppa men vi blev riktigt besvikna for shoppingen var samre an kassaste kass men men vi har i alla fall varit dar....


tisdag : pa dagen var hela gaget pa poda och solade och badade for att senare pa kvallen fira mammas och pappas 50arsdag pa en resturang vi stranden....... detblev en hel lyckad kvall bilder kommer sen.....

ondag: Pappa fyllde 50 ar grattis pappsen...... dagen blev lugn efter firandet under natten.....

fredag: dagen tillbringade vi pa stranden narmast hotellet... pa kvallen gick jag och ella pa THAI BOXNING eller maui thai som dom sager har nere.... det var riktigt haftigt..vi fick se 3 st knock out ocyh lite blod.. bilder kommer sen pa det ocksa...... Har sytt upp en skjorta ocksa som jag fick ta hem denna dag.. hihihi bild pa den kommer sen ocksa.....

lordag (idag): var vi pa railay beach med mycket sol och bad.... dock borjade det duggregna lite  fran klarbla himmel men upphorde lika fort som det borjade nastan..... efter dagens utflykt skulle vi pa marknad men nar vi borjade aka sa kom varsta skuren sa vi blev varligt blotta sa just nu sitter jag inne vid det vanliga internetcafeet och kollar pa allt folk som gar utanfor med paraplyerna ihoppfallda och hoppar over vattenpolarna.....hihihi sen blir det middag for mig och ella.......



hors igen pa tisdag nar jag ar hemma i sverige igen.........


kramkramkramkram


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Härligt att vara på Thailand! :D

2008-02-02 @ 13:59:14
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0