Uppsala

Nu sitter jag här i vad många kallar för Sveriges studentstad och så är det ju faktiskt sveriges fjärde största stad också.... Jag sitter i allafall här vi min storasysters data och försöker kolla på bilderna från thailand men det går inte så där jätte bra eftersom datan inte vill som jag vill och bara stäger av sig.... Men men ida är i alla fall och får massage vilket jag också skulle behöva, men åker upp till karin imorn så hon får massera mig, Karin min rygg skriker efter dig just nu.... Jag har varit här sen i morse, jag och ida har bara myst hela dagen i det fina vädret satt vid fyrisån tidigare idag och bara njöt av idas bakade bullar och solen som höll oss varma. Jag blir kvar här över middag också egen pizza ska vi försöka oss på.... En stund efter maten blir det konsert då benny idas sambo ska spela ska bli kul att se och höra.... Sen blir det tåget hem till sängen... För imorn har jag lite att fixa innan det är dax för att ta mig till arlanda och flyget som ska ta mig och ella till luleå och karin......


Ha enbra onsdag nu...

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0