Vilken inledning på helgen....




Om några timmmar ska jag gå på min farfarsbegravning för att säga hej då en sissta gång.... Hela dagen idag (det som har gått av den och kommer säkert bli resten av dagen också) har jag gått med en klump i magen fyld av sorg och andra känslor... Ska på ett sett bli skönt att få det "överstökat" så jag kan gå vidare....


Saknaden är enorm efter dig farfar...












Just nu har jag Gizma (ellas ena katt) bakom min data..... Hon vandrar fram o tillbaka hela tiden i lägenheten, finner inte riktigt någon ro att lägga sig ner en längre stund.... Jag har bara zilson och Gizma på lån för dagen för ella och jörgen ska få sin parkett i vardagsrummet och trösklarna slippade och lackade.... Känner nu att jag saknar Bimboo (min kanin som gick bort 060501) och Trizze (mitt marsvin som gick bort 070118) otroligt mycket....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0