11dagar kvar......

nu är jag hemkommen från min och syrrans heldag tillsammans, det har varit hel mysigt.... Blev ingen semla till fika... Blev istället en damsugare och en chokladboll som vi delade på... Har dock varit hemma bra länge när jag tänkder efter har hunnit me ganska mycket eller jaa det beror på hur man ser det... har i alla fall hunit me att prova alla mina bikinisar hihihi det börjar dra ihop sig nu bara 11 dagar kvar hihihi..Måste bara sy in några som är förstora runt om men men det är snabbt fixat.... Längtar nått otroligt.... Det kommer bli så roligt.... jag och ida satt och räkna efter att vi kommer bli 12 st som är där tillsammans.... 

Nu sak jag snart gå och sova... imorn blir det ikea med pappsen och ida kanske kommer också... sen blir det shopping med ella och jonna också.. så har en heldag framför mig så lika bra att gå och sova snart

puss och smek....



         

Hit ska jag snart iiiiii.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0