5 fingrar kvar

Nu kan jag räkna dagarna på en hand eller jaa idag och minder än en timme framåt kan jag göra det ialla fall....

Tisdagen har jag tillbringat tillsammans med Ella, E och jonna... vi har haft det jätte mysigt föruton att e har varit en riktig pain in the ass men men... Imorn blir det sola igen med Ella och e får ligga i vagnen utanför.... Senare imorgon kväll kommer farmor hit och ska äta middag... mysigt, har inte träffat henne sen julafton då jag var där en snabbis och hämtade en blomma och lämnade lite lotter innan vi begav oss till evy och lasse där det var det tradisionella kaffe och konjak för att fira lasse och att det är jul.....Så det ska bli roligt att träffa henne igen... Annars blir det lugnt imorn tror jag måste tvätta lite inför THAILAND också.... 


Nää dax för sägnen nu mycket att stå i nu de sissta dagarna.... 


PUSS & SMEK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0