ÄNTLIGEN SÖNDAGEN DEN 20 JANUARI

Nu har den där efterlängtade söndagen som jag väntat på så länge kommit..... Söndagen då jag åket till thailand.....

Jag har ägnat denna dag åt att packa, fixa alla småsaker klart och att springa runt i lägenheten och bara väntat.... snart kommer Ella, Ida och Benny hit för att vi senare ska ta oss upp till Arlanda och planet som ska ta oss till krabi...

Vill passa på att gratullera min kusin johan och hans nyblivna fru jenny på deras bröllopsdag idag vars bröllop äger rum idag på en thailändskö.... Ser fram emot att få se korten från ert stundande bröllop när ni kommer till krabi....


Kommer under resans gång försöka skriva och hålla er uppdaterade på vad jag gör och hur jag har det...
Så jag ska försöka skriva snart igen för nu måste jag fixa lite mer småsakerinnan dom andra kommer

pussar och kramar och pussar på er alla  
Ha det bäst tills vi hörs igen
 






THAILAND HERE I  COME



om ca18 timmar svensktid så har jag nyss landat i thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0