Fortfarande fredag

Fast lite senare.... som jag avslutade mitt förra inlägg så gick jag till Ella och hjälpte henne med tvätten sen åkte vi upp till arlanda för att växla pengar så nu har jag massa konstiga sedlar bevid mig... kommer ta ett tag innan man lär sig vad som är vad och hur mycket det är värt i svenska pengar.... imorn blir det solning med Ella igen... gå 2 betala för 1 på brunos ju.... sen blir det hem för att städa senare på kvällen blir det my med Ella och kanske jonna.... 

       
image158 


Mina pengar som jag ska shoppa upp i thailand.....














Sen
kommer den där efterlängtade söndagen iiiiiii inte långt kvar nu hihihi.... Börjar bli fjärilar i magen nu men har fortfarande svårt att fatta att det inte är en dröm......  


måste sova nu
PussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPuss




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0