God kväll världen!!!



Nu är det torsdagkväll och bara 10 dagar kvar till det bär av till thailand... Nu kan Ella som hon har tjatat räkna dagarna på sina händer.... hihihi... Dagen började jag med att ligga kvar ett bra tag i sängen sen bar det av till Ikea i uppsala.... där det var riktigt lugnt för engångs, det händer inte ofta brukar jämt vara så mycket folk där men men pappsen och jag hade en lugnt förrmiddag på IKEA satte oss för att fika då Ida gjorde oss sällskap... efter en otroligt lång fika för att vara på IKEA så gick vi vidare och köpte en spegel till mig..... Efter en lugn stund på IKEA åkte vi vidare till elgiganten för att köpe en lockborste till mig den också... Sen så åkte vi hem igen, jag och pappsen..... Pappsen åkte vidare för att fylla på vårat kylskåp och jag stanade hemma och rvner den gamla spegel som nu äntligen ska kastas.... Varit less på den ett bra tag nu.....   

Eftermiddagen har jag spenderat tillsammans men Ella i kista galleria... Hon köpte en väska till sin kamera och ett par leggings, riktigt häftiga men skulle jag aldrig sätta på mig, inte min stil.... Men pullan min du passade i dom..... Jag köpte mig en portmånä som jag ska ha me till thailand......Just nu sitter jag hemma hon pullan som sitter ute i köket och skriver i sin blogg, hon ser väldigt koncentrerad ut... hahaha hon ser ut att ha mycket att berätta om..... Gizma sitter här på golvet och försöker ta sig in i garderoben, men det ser inte ut att gå så bra...  hon får inte upp dörren... sött hon e....

Jaha imorn är det en ny dag, då är det fredag..Undera vad man ska hitta på då? Har i alla fall lite saker bestämt..... Hittar säkert på något bus med pullan där ute i köket....


PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0