Nu har vintern anlänt

och snön med den synd bara att den kommer efter jul och nyår då man vill ha den...
Tycker det är mysigt med snö men hoppas på att den töar bort under tiden när jag är i thailand...
Åker ju dit om 16 dagar ska bli så härligt... Ella har redan börjat att packa,
 mamma och pappa kollade idag genom vad dom har i sommarklädesväg...
Vilket jag också skulle behöva göra men det får jag ta sen när jag rensar garderoben...

Idag fick jag hasa mig upp redan kl 8 för att hjälpa ella att välja tapeter till deras lägenhet... vilket jag har lovat att hjälpa henne med för länge sen.... usch hatar tidigamornar.... men men efter att vi hade varit där så var det bara hem och äta lite mer frukost sen bar det av till uppsala och IKEA.... hittade korgar till toalleten så nu har jag äntligen ordning där inne.... sen blev det stor rensning av rummet idag också, riktigt skönt och ha fått det gjort....

Gårdagen spenderade jag tillsamans med ella i hennes
soffa och gjorde ingenting... Bara tog det lugnt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0