NYÅR!!!!


jaa då var det ett nytt år igen då.. tycker det har gått så fort snart kommer vi in på 2008:as tredje dag och och den blir väl som årets andra det flesta av svenska folket har kommit tillbaka till jobben och vardagen efter gårdagens segardag då 95% av svenska folket låg hemma i tvsoffan och slappade... Nyårsafton blev lyckad va hemma hos Ella med karin och lena och käka trerättersmiddag beståenda av 

  • Rostad smörgås med skagenröra
  • Fläskfilégryta med smak av viklök och örter med färsk pasta
  • Blåbär och hallonpaj med vaniljsås

Senare på kvällen blev det monopolspenande på fyllan och mycket salsadansande... riktigt kul.... Gissa vem som vann monopol tävlingen??? JAG....

   

1. Ella och jag inne i monopolspelandet.
2. Pajbakning
3. Jag och Karin.



   



 

Ella och jag vi lessnade lite på att bara dansa salsa så vi körde på med lite egenhändig dans
bild 1. cykelpump
bild 2. baka pizza
bild 3. mongo



  
sen var det dax för klockan att slå 00:00 och själv klar var vi ute och drack champang och kollade på raketerna...
GOTT NYTT ÅR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0