THAILAND

Halla dar hemma i det kalla sverige just nu sitter jag har i thailand vid poolen och har det jatte skont... Har varit har i snart 3 dagar och ella har redan brandt upp sig.. jag har faktiskt lyckats att inte brana mig fast ar lite rod pa axlarna men inte sa farligt....

dagarna om redan har passerat

Sondag: vantan var long men nar vi vall va pa arlanda sa gick det ganska fort, resan ner kanndes valdigt lang, man fick lite ont i rumpan om man sager sa.

Mondag: landade vi vid 16:10 thailandsk tid men var inte pa hotellet foran klockan 19:00 pa kvallen.... sen var det bara att ata lite mat kolla lite kolla in stan lite sen i sang...

Tisdag: vaknade bade jag och ella vid 04:00 och var helt borta, visste inte vart vi var och vad kolckan var.. men somnade om efter ett tag sen blev det sol och bad hela dagen + massa shopping... Evy och Lasse kom till oss under dagen ocksa riktigt roligt....

Roliga komentarer under dagen..... Arompuffar (ella om avloppsdoften som kommer ibland)
                          Biligare an ullared (en forsaljare pa gatan som solde vasker och klader) den var den basta komentaren hitils..

Onsdag (idag): har vi alla 8 varit pa en o som heter raliy betch och solat och badat och bara haft det mysigt...

Hoppas alla ni som laser mar lika bra som jag gor just nu...



Many kisses and huges to you all....

ska forsoka skriva snart igen....


Kommentarer
Postat av: Karin

HAHAHA! Hon och hennes komentarer. Jag har också en del från henne i bakminnet =)

Ursh vad varmt ni har det. Här har det varit alldeles lagom idag tycker jag. 15grader kallt, strålande solsken och massa med snö :) Det är det här sm jag har längtat efter. har varit på stan idag och köpt stavar till längdskidorna. Nu bär det av på skidor =) Yaaah!

Vad tycker ni låter bäst, Thaiald med massa sol eller Sunderbyn med massa snö?

Sola lugnt
(-:P

2008-01-23 @ 20:38:27
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: Karin

HAHAHA! Hon och hennes komentarer. Jag har också en del från henne i bakminnet =)

Ursh vad varmt ni har det. Här har det varit alldeles lagom idag tycker jag. 15grader kallt, strålande solsken och massa med snö :) Det är det här sm jag har längtat efter. har varit på stan idag och köpt stavar till längdskidorna. Nu bär det av på skidor =) Yaaah!

Vad tycker ni låter bäst, Thaiald med massa sol eller Sunderbyn med massa snö?

Sola lugnt
(-:P

2008-01-23 @ 20:38:45
URL: http://hjortronflickan.blogg.se
Postat av: Karin

HAHAHA! Hon och hennes komentarer. Jag har också en del från henne i bakminnet =)

Ursh vad varmt ni har det. Här har det varit alldeles lagom idag tycker jag. 15grader kallt, strålande solsken och massa med snö :) Det är det här sm jag har längtat efter. har varit på stan idag och köpt stavar till längdskidorna. Nu bär det av på skidor =) Yaaah!

Vad tycker ni låter bäst, Thaiald med massa sol eller Sunderbyn med massa snö?

Sola lugnt
(-:P

2008-01-23 @ 20:38:54
URL: http://hjortronflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0