Vilken helg

Krabi 18:55



fredagen slutade jag och ella tidigt for att orka me gordagens utflykt till pranang beach.... Det blev en heldag med mycket sol och bad eller jaa alldrles for mycket sol, brande mig pa lar och smalben..... som vanligt nar vi kom tillbaka till hotellet var vi helt slut men tog oss en liten tupplur innan middagen skulle bli av....... Nar det val var dax for middag mote vi upp evy, lasse, johan, jenny, fredrik, anne, pelle och anna ute vid vagen... vi gick till en italiensk resturang och at pasta men innan maten hann komma till bordet sa hann jag inte mer an att saga till ella att jag var jatte hungrig innan jag vaknar upp pa golvet och ser resturangens toalettdorr och  hor lasse fraga om jag var okej nu.... Jag hade svimmat som resultat av for lite lunch och formycket sol....... Ella tog god hand om mig pa hotellrummet..... Go du ar vannen min....... Tack...

idag blir det middag pa donken och sen ska vi besoka en irlandskpub...


ha det bast pussar och kramar i massor..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0