Vilken söndag!!!

Började denna söndagsmorgon med att dra upp persiennen och får se att solen lyser utanför fönstret... Efter en lång och god frukost satte jag mig för att söka en massa jobb eftersom arbetsförmedlingen tycker att jag inte söker illräckligt... Hittade i alla fall 8 jobb att söka... Fick i fredags order från arbetsförmedlingen att återkomma till dem senast söndag (idag) och redovisa vad jag sökt för jobb annars skulle de anmäla mig till min A-kassa och jag är så less på att bråka med dom jävlarna nu så, nu får det vara bra....Men idag när jag ringde fick jag prata med en jäte trevlig person som var jätte nöjd och positiv till vad jag hade att berätta och jag la på luren med ett leende på läpparna...

Efter att ha haft en jätte bra förrmiddag kunde inte eftermiddagen bli mycket sämre... Och den tillbringade jag ute på vägarna med pappsen som har tagit på sig uppgiften att hjälpa mig med mitt kommande körkort... Har köt några gånger förut men idag gick det oförskämt bra... Fick köra i rondell för första gången idag.... Det ar en spännande upplevelse, vi börjar vidga våra vyer mer och mer för varje gång som vi kör... Och det går bättre och bättre för varje gång som tur är....

En stund efter det att vi kommit hem kom ella över för att beställa lite saker
som vi ska få på våra stolar när vi åker om en vecka..
Helt sjukt va det går fort nu...
Hoppas denna vecka går lika fort som jag tycker hela 2007 gjorde....

Efter en god middag blev det badet för mig... Kände mig ganska  skitig och äklig efter detatt jag lekte rörmockare med mitt handfat inne på toaletten... Så här sitter jag nu och är helt nybadad, insmord och klar för att snart gå och sova och möta en helt ny dag, en dag som blir måndagen den 14 januari 2008...





Undra vad man ska hitta på då???

Massa fix inför resan kanske??

Kanske bara ta det lugnt?

Vi får se helt enkelt
...
..
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0